The Sting |

Waarom werken bij The Sting

THE STING is geboren in Tilburg en opgevoed met Brabantse gemoedelijkheid. In 1982 begonnen we hier met één winkel en zijn we inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste fashion retailers van Nederland.
Met onze formules THE STING, Costes, Cotton Club, Distrikt Nørrebro en de KOOPman hebben we inmiddels meer dan 130 winkels in Nederland, België en Duitsland en 3 webshops. 
Werken bij THE STING, hoe is dat nu eigenlijk? Dat is simpel. We doen alles gebaseerd op onze 3 kernwaarden: fun, striving for the best en no-nonsense.

Fun
Bij THE STING staat plezier voorop. De sfeer is informeel en we lachen veel met elkaar. We hebben een ‘work hard, play hard’ mentaliteit. We vieren onze successen graag met borrels en feesten, die inmiddels al bijna 40 jaar legendarisch zijn!

Striving for the best
Wat we doen, doen we goed. We gaan altijd voor het beste resultaat. Kwaliteit zie je terug in onze collecties, onze manier van werken en in onze talentvolle mensen. Door onze jarenlange ervaring in fashion weten we goed waar we mee bezig zijn. We delen deze kennis graag met elkaar en halen het beste in elkaar naar boven.

No-nonsense
Bij THE STING zijn we aanpakkers. Heb je een goed idee, dan mag je er mee aan de slag. We maken dingen niet ingewikkelder dan ze zijn, we praten niet recht wat krom is en zijn altijd eerlijk naar elkaar. No-nonsense. 
We groeien hard en bieden onze mensen graag de kans om met ons mee te groeien. Maar we zijn ook altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te komen versterken. Misschien ben jij wel de persoon die we zoeken!