Waarom werken bij Stantec

Wij bieden een informele, flexibele en collegiale werkomgeving waar veel ruimte is voor persoonlijke inbreng en ontwikkeling. Uiteraard zijn onze arbeidsvoorwaarden concurrerend, zo bieden we een prima pensioenregeling, 28 vakantiedagen en mobiliteitsregeling. Daarnaast vinden we vitaliteit erg belangrijk.

We hebben een vitaliteitsprogramma waarmee we gedurende het jaar onze medewerkers motiveren en stimuleren met een creatief aanbod aan workshops en activiteiten om de eigen fysieke en mentale vitaliteit te onderhouden en versterken. Ook een goede werk-privé balans is voor ons erg belangrijk. We hebben flexibele werktijden en meer of minder werken is altijd bespreekbaar. Ook is het mogelijk per jaar extra verlofuren te kopen.

We hechten veel waarde aan de voortdurende ontwikkeling van onze medewerkers. Daarom bieden we, zowel intern als extern, een breed scala aan trainingsmogelijkheden. Ons talent- en performance management is erop gericht zowel de kennis en vaardigheden van onze medewerkers als het innovatieve vermogen van onze organisatie te versterken.

Om ontwikkeling op een effectieve manier te ondersteunen, ben je bij Stantec zelf de regisseur van je loopbaan. Samen met jouw reviewmanager geef je vorm aan je groei, voor de korte en middellange termijn, waarin je doelen stelt en zelf bepaalt hoe deze te bereiken. Groei die zich niet alleen richt op je vakinhoudelijke ontwikkeling maar ook op je competenties als adviseur. We stimuleren jouw persoonlijke en inhoudelijke groei in de vorm van trainingen en opleidingen maar ook directe feedback op de werkvloer.

Vanuit diversiteit en samenwerking zijn de mooiste resultaten mogelijk. Stantec brengt uiteenlopende specialisten samen om te werken aan complexe opgaven. Onze technici, adviseurs, ingenieurs, bedrijfskundigen en IT-specialisten hebben elkaar nodig om datagedreven klantvragen te beantwoorden met veelzeggende modellen en betekenisvolle visualisaties. We zijn georganiseerd in kleine, divers samengestelde, slagvaardige platforms. Met deze teams spelen we in op marktontwikkelingen en bieden we onze collega’s de mogelijkheid om met en van elkaar te leren en door te groeien.

Met ongeveer 22.000 medewerkers, werkend op meer dan 400 locaties verdeeld over zes continenten, levert Stantec wereldwijd duurzame oplossingen voor uitdagingen binnen onze leefomgeving. Ons internationale netwerk van collega’s geeft ons toegang tot de best beschikbare expertise en innovaties. Daarnaast werken we graag samen met partners die onze passie voor innovatie delen en met ons verantwoordelijkheid nemen voor het beste resultaat.

In Nederland bieden we al 35 jaar ingenieursdiensten en projectmanagement gericht op milieu, bodem, afval, infrastructuur en veiligheid. Bij onze dienstverlening staat de samenleving waarin we werken centraal. Participatie en draagvlak organiseren, en begrijpelijke, bruikbare informatie maken van grote hoeveelheden data zijn onze specialiteiten. We zijn gevestigd in Arnhem en Delft en op beide locaties met onze kennis en betrokkenheid actieve deelnemer aan de lokale gemeenschap.